Alo 183 ne işe yarıyor?
Aile ve Sosyal İşler Bakanlığı’nın çağrı merkezlerinden biri olan ALO 183, aile, kadınlar, çocuklar, engelli, yaşlı insanlar, şehitlerin ve gazilerin akrabalarına olan talep yoluyla rehberlik ve danışmanlık hizmetleri sunmaktadır.
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı hangi durumlarda aranır?
İhmal, istismar, şiddet, yerli hemşirelik ördekleri ve ALO 183’e sosyal yardım gibi hattımızın hizmet modelleri için başvuruları değerlendiriyoruz ”dedi.
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığına şikayet nasıl yapılır?
ALO 183 hattı 7 gün boyunca sürekli 7 gün hizmet vermektedir. Yerli’den ALO 183 hattına yapılan çağrılar ücretsizdir. Kürt ve Arap personeli bu dillerde çağrılara tepki veriyor.
183 şikayet edince ne olur?
Selcuk, eyaletteki durumun acil durumunun acil durumunun acil durumunun acil durumunun acil durumunun acil durumlarının acil durumlarının acil durumlarının acil durumlarının acil durumları hakkındaki iletişimi kaydederek, kolluk kuvvetleriyle gerekli müdahalelerle temasa geçti. Kolluk kuvvetleri sorumludur.
Ailemi nereye şikayet edebilirim?
T.C. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı – ALO 183.
144 neyin numarası?
Alo 144 Sosyal Yardım Hattı Hafta Sonu, Resmi Tatil ve Hafta Günü hariç idari tatiller.
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı nelerle ilgilenir?
Ailenin bütünlüğünü korumak, çocuklarına her türlü maddi, manevi ve sosyal desteği parçalanmış ailelere koruma, yardım ve bakım üyeleriyle sunmak; Eğitim faaliyetlerini yerine getirmek için bu amaç için gerekli planları oluşturmak.
144 ne işe yarar?
T.C. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ALO 144 Çağrı Merkezi ALO 144 Sosyal Yardım Hattı, hafta sonu ve resmi tatiller hariç, hafta içi sabah 8: 00-18: 00 arasında hizmet vermektedir. Yerelden ALO 144 hattına kadar yapılan çağrılar ücretsizdir.
122 ve 183 neyin numarası?
Ülkemizde acil durum sayıları olarak bilindiği gibi; 110 İtfaiye, 112 Khidrand, 122 ALO Afad (felaket ve acil durum), 155 polis yardımı, 156 jandarmerie yardımı, 177 orman yangını ve 158 ücretsiz Kolderline.
144 hangi yardımları yapıyor?
“ALO 144 Sosyal Yardım Hattı”; -SYD vakıfları, şartlı nakit transferi (SNT) veya proje desteği ve prosedürü alan Genel Müdürlüğün faaliyetleri hakkında bilgi alacaktır.
Anne baba nereye şikayet edilir?
Aile ve Sosyal Politika Bakanlığı’nın bir parçası olarak çalışan ALO 183 çizgisi, şiddet içeren veya acı çeken kişilere sunan, psikolojik, yasal ve ekonomik alanlarda tavsiyelerde bulunur ve yapabileceğiniz hizmet kuruluşları hakkında bilgi sağlar. fayda sağlayabileceğiniz fayda.
Sosyal hizmetlere bildirim nasıl yapılır?
Çocuğun ihmalini veya istismarını fark eden kişi, 183 (aile, kadınlar, çocuklar, engelli insanlar, engelli insanlar, engelli insanlar, engelli insanlar, engelli insanlar ve tavsiyeler. 81 ilden telefon görüşmeleri 7 gün boyunca 24 saat cevap verilir.
Cimer’e şikayet edince ne olur?
Cimer şikayetleri nedeniyle ne olur? CIMER başvuruları sorumlu kamu kurumuna iletilir ve bu kurum kurum tarafından incelenir. Başvurunun sonucu hakkındaki bilgiler başvuru sahibine iletilir. Başvurular en son 30 günde sonuçlandırılır.
Sosyal hizmetlere isimsiz ihbar nasıl yapılır?
Vatandaşlarımız 0 (501) 183 0 183 İletişim Numarasından 7/24 ALO 183 Sosyal Destek Hattına ulaşabilir. İhmal, istismar, şiddet, yerli hemşirelik ördekleri ve ALO 183’e sosyal yardım gibi hattımızın hizmet modelleri için başvuruları değerlendiriyoruz ”dedi.
İhbar edilince ne olur?
Bildirilen kişi bu prosedürle ilgili olarak üçüncü bir kişi olarak kabul edilmelidir. Koşullar oluşursa, her iki tarafın da bu şekilde danışması mümkündür. Muayene tamamlanana kadar bildirimin yapılabileceği planlanmaktadır. Bu nedenle, genel bir ifade yerine, inceleme sona erene kadar bildirimin mümkün olduğu kabul edildi.